آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

مروارید من آمیتیس

صدف قطره ای در صدفی پنهان شد                        رفته رفته به صدف مهمان شد در نهانخانه  تاریک صدف                          محرم راز شد و عریان شد چند روزی که گذشت ، دید منزل تنگ است در و دیوار صدف چون سنگ است کمی آزرده شد ، از خود پرسید                          &...
24 خرداد 1391

Amitis i looooooove you

این عکسها رو عزیزترین ، من و تو و بابایی به همراه مادر رفته بودیم عباس آباد ازت گرفتیم فقط تو بغل بابات می رفتی و ما رو یادت رفته بود                                               ...
10 خرداد 1391

کوهنوردی در مرتفع ترین قله استان مرکزی

شیرینترین ، روز جمعه به اتفاق خانواده رفتیم پیک نیک در دامنه کوه شهباز بلندترین قله استان مرکزی تو که اینقده متعجب شده بودی که تا آخر شب حتی یه لحظه هم خوابت نبرد از من نشنیده بگیر تو راه که داشتیم می رفتیم جاده خیلی ترسناک شده بود و دره ها و شیب تند جاده که چند بار بابایی تصمیم گرفت برگرده آخه دیگه ماشین تحمل شیب تند رو نداشت و سر میخورد ولی تو که خبر از ترس ما نداشتی داشتی شاداب بازیتو می کردی                                    &nb...

بستنی خوردن آمیتیس در یک روز عصر تابستانی

دختر گلم عصر جمعه رفتم بیرون و برات بستنی خریدم کاکائو روش رو کندم دادمش بهت تا بخوری خودت هم تا آخرین ذره از اونو خوردی کلی کیف کردی و خندیدی ولی چشت روز بد نبینه کل لباسات به بستنی آغشته شده بود تمام دستات تا بالا و من بابایی کلی زحمت کشیدیم تا پاکش کنیم بیسکوییتت رو یکی به خونه کرده بودی خلاصه من یه ساعت زحمت کشیدم تا آثارش رو پاک کردیم بابایی تعریف کرد روز پنج شنبه یواشکی دستتو تو قنددون کردی یه مشت قند برداشتی و گذاشتی توی دهنت که دیگه دهنت بسته نمی شده بعدا...